Mongul tøj – Smart mode til den kvalitets- og modebevidste kvinde

Tøjmode

Mode opstår som et resultat af, at en bestemt stilart eller beklædningsgenstand bliver populær og værdsat af en gruppe mennesker ofte indenfor en kort periode. Tendensen indenfor tøj ændrer sig konstant og forholdsvis hurtigt. Omtrent hver måned opstår der nye trens, som er værd at følge. Før i tiden skiftede moden på ingen måde lige så hurtigt og konstant, som den går på nuværende tidspunkt.

 

London, Paris og Milano er tre europæiske storbyer, som har stor indflydelse på moden. De er et såkaldt centrum for den seneste mode. For virksomhederne handler det om at forudse de kommende trends, og hermed fange forbrugerens interesse. Inspiration kan hentes fra bl.a. store stilikoner, eller personer som har fokuserer på en alternativ stilart.

Monguls værdier

Mongul er en danskejet virksomhed, som hvert år lancerer 6 tøjkollektioner, som har fokus på at udvælge og fremhæve det smukke i hver en årstid. Deres tøj er designet med fokus på mangfoldighed. De sætter en ære i at bruge et bredt udvalg i farver, mønstre og stilarter. Der produceres tøj til alle tænkelige anledninger, både til arbejde, fest og til dagligt brug. Tøjet findes i størrelserne S-XL, og derudover produceres enkelte basic varer i størrelsen XS. De ønsker ikke en ensartet stilart, og af den grund forsøger de at bryde rammerne for hvad den generelle tøjmode angår. Det skal være sjovt at sammensætte outfits på baggrund af forskellige farver og mønstre.

 

Disse værdier danner rammen for Mongul tøj.

  • Farverigt
  • Anderledes
  • Kontrastfyldt
  • Feminint
  • Skandinavisk
  • Minimalisme

Mongul tøj

Tøj fra MongulMongul ønsker at bibeholde deres nuværende kunder ved at fokusere på at genskabe deres forrige populære modeller, dog med et nyt og alternativt twist. Det får kunderne til at komme tilbage i de kommende sæsoner. Mongul tøj giver kvinder muligheden for at skille sig ud af mængden, da de mener, at det er kedeligt at være normal. Alle deres designs er meget karakteristiske. De ønsker at sammensætte modsætninger –  Det hårde mod det fragile, det rockede og upolerede mod det pæne og til tider pyntede. Når modsætninger som disse mødes, skabes en stil, som går op i en højere enhed.

Målgruppe

Ved at have opbygget et brand med fokus på at skabe unikke designs i høj kvalitet, rammer Mongul tøj især målgruppen for kvalitets- og modebevidste kvinder. Den enestående designstil har været med til at give brandet en differentiering i forhold til andre brands. Derfor er Mongul tøj perfekt til den kvinde, som tør at skille sig ud af mængden. Kernen i Mongul tøj består også af kvalitet for at nå ud til den kvinde, som ikke ønsker at gå på kompromis med kvalitet. Produkterne produceres bevidst ikke i store mængder for at skabe en smule eksklusivitet. Dette gør det også mere attraktivt for forbrugeren, som er velvidende om, at produktet ikke bæres af mange af mennesker verden over. De ønsker at bryde de retmæssige normer i samfundet ved at benytte sig af forskellige farvekombinationer og mønster, og det er også en af grundene til at kunden finde netop dette brand attraktivt.

Post a Comment